Strony

sobota, 17 stycznia 2015

Halo halo co się dzieje?

 To zdjęcie chyba wszystko idealnie opisuje.Czemu znów się opierdzielamy? ciężko stwierdzić, a motywowanie siebie jest ekstremalnie ciężkie. Nie wiem kiedy wygasło mi te regularne pisanie postów, a pamiętam że trochę osób nas czytało i warto byłoby do tego wrócić tym bardziej że, zaczynamy ferie! Oczywiście Dot widoczna na zdjęciu obok to normalność, i bynajmniej nie ma ona nic przeciwko spaniu cały dzień, nie wystawiając nawet nosa za drzwi. Ale przecież kiedyś pozwoliłam sobie na nadanie jej miana 'aktywnego psa', więc bierzemy sie do roboty, ostatnio nawet chwyciłam za kliker, a życie spacerowe jest całkiem przyzwoite, ale o tym napiszę oddzielnego posta (oby).

A i tak w ogóle, mamy już 2015, nie bede robić podsumowań zeszłego roku, ale mogę powiedzieć że na pewno pojawimy się na niektórych psich imprezach, i może więcej relacji będzie z naszych wypadów 'do ludzi'.

Zima taka piękna więc nie powinno być problemu żeby coś aktywnego wymyślić na ferie







A może jest coś co byście chcieli aby sie ukazywało na blogu, albo żeby posty ukazywały się częściej? I chybaa wspominałam coś o filmiku, nadal o nim pamiętam ale szczerze nie wiem jak to zebrać w całość, żeby nie był zbyt nudny :)





14 komentarzy:

  1. Też planuję powrócić do pisania regularnie, ale u mnie to przychodzi bardzo powoli. ;p
    U mnie także zaczęły się ferie i mam nadzieję na więcej spacerów, i postów na blogu.
    2015 rok zleci szybko, bo już samo to, że jest połowa stycznia mnie przeraża.
    Życzę powodzenia w pisaniu postów i ponownym wydobyciu aktywnego psa z Doti. :D

    Pozdrawiam i zapraszam do nas
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę Was częściej na blogu! :P
    U nas ostatnio wszystko idzie leniwie,przez zbliżającą się sesję i ciągłe kolokwia. Ale mam nadzieję, że to szybko minie i wrócimy do normalnej aktywności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uu studia współczuję, to trzymam kciuki żeby bo wrzesień zdecydowanie nie brzmi kolorowo ;p

      Usuń
  3. Wróciliście! Nareszcie :D

    Milena&Carmen
    http://kudlatesprawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ferie zaczynają się 16 lutego :) też postanowiłam,że będę pisała częściej na blogu :D

    Pozdrawiam i zapraszam do nas.
    www.suzithedog.blogspot.com
    Paulina&Suzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na wasze posty ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. My też wróciliśmy do żywych po dłuższej przerwie niż wy :)
    Ale fajnie odkopać stare blogi, które zaniedbałam.
    Pozdrowienia dla Doti!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styśka! czemu ja nawet nie wiedzialam o waszym blogu ;c
      lol, faktycznie dluga przerwa ;p

      Usuń
    2. Mało kto wiedział, zapuściłam swoje pisarskie pasje i mało kto wie co się u nas dzieje xd

      Usuń
  7. ja to ponad 2 tygodnie nie pisałam ... Piękny diabełek ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. tak to jest w zimie, my tez powoli teraz dopiero budzimy sie ze snu. byleby wiecej sloncaaaa bylo to od razu wieksze checi do dzialania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPRASZAM na mój nowy blog o weścikach :)
    http://whiteterriermaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki psiak :) Mój synek chciałby bardzo takiego mieć!!

    OdpowiedzUsuń