Strony

niedziela, 22 grudnia 2013

Wielki come back

Trolololo, witamy ponownie :D chyba mój rekordowy zastój w prowadzeniu bloga, aż wstyd xD
Ale ale, przyszłam do Was opowiedzieć trochę o tym jak bardzo nic nie robimy :D Każdy ma okna i widzi jaką mamy piękną zimę, w związku z tym nawet nowych zdjęć nie mam, generalnie sie opierdzielam. Ale ale w końcu jest przerwa świąteczna, wróciłam z przytłaczającej szkolnej rzeczywistości iii tu Was zaskoczę, mam biedacki filmik :D Ponieważ Dota długi czas nic nie robila, to taki bonus co wczoraj klikalysmy ;)



7 komentarzy:

  1. Fajny filmik, ja nie zraziłam się brakiem śniegu i zrobiłam foty, ale nie wiem czy wstawić na bloga, bo takie są bure i ponure.
    Pozdrawiam Gosia, domnaczterechłapach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wow, wow! Wy żyjecie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! po 4 miesiącach trzeba było się w końcu ogranąć xD

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No wreszcie ;> Fajny filmik i skarpetki :p
    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taa... masz kalendarz? Ten post 22 grudnia. Dzisiaj 9 lutego... Hm hm hm... I ty to nazywasz wielki come back??? :P

    OdpowiedzUsuń