Strony

czwartek, 9 lutego 2012

Rzeczy ważne i ważniejsze

Na wstępie stwierdzam iż ten rok może być naprawdę udanym rokiem. Zaczęty bardzo pozytywnie, wspólna praca, pogłębianie więzi, i optymizm na całego. Aprops optymizmu, w tym roku jedziemy na obóz z psem zaliczka już poszła, obóz zapowiada się super, agilitowy oczywiście.



A konkrety:
Obóz GRAF
IV turnus 31.07-04.08 super grupka.

Do obozu jeszcze dużo czasu, ale jest kilka rzeczy które trzeba powoli realizować
* Klatka, zakup jej i nauka przebywania w klatce
* Popracowanie nad przywołaniem
* Agresja niema u nas miejsca, lecz terierkowy charakter trzeba lekko przyhamować.
* Większe skupianie uwagi na mnie, nakręcanie na zabawki

To takie punkty do realizacji przed obozem, a potem w końcu posmakowanie sportu.
____________________________________________________________________________
                                                                                 


Dziś zaczęła się cieczka co też oznacza mniej intensywną pracę, i spacery na lince. Do naszych ostatnich postępów, chociaż już trochę dawno, można dopisać target nosem "NOS" targety to chyba ulubiona sztuczka, a szczególnie ta przednimi łapami ^^

11 komentarzy:

  1. o to nieźle się zapowiada :)
    gdyby było więcej czasu i kasy no i może mój pies by się zmienił na uległego to też bym poszła na taki obóz C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    U nas też Neska kocha targetować, ale z nosem jeszcze nie ćwiczyłyśmy...
    Aktualnie ćwiczymy wchodzenie na małe przedmioty...
    No i macie nam zdać szczegółową relację po obozie ! I do zobaczenia w przyszłym roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to powodzenia z nauką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piwodzenia :) Fajnie że jedziesz z psem na obóz :)
    A co do cieczki to współczucie ;/ =bo niestety wiem co to. Pomimo rozdrażnionej suczki zbiegowisko psów a po mimo tego nieposłuszeństwo na spacerach i psy ganiajace sa małą. Ale ty chyba sb poradzisz :P
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę obozu- to moje marzenie :]Udanego wyjazdu :D Cieczkaaaa ;/ Współczuje- ja mam 2 psy i takich problemów nie mam ;PP Fajnie, że umiecie targety, fajnie tak sobie posztuczkować :)Pozdrawiamy. P.S Mogłabyś mi napisać w jakim programie robisz te obrazki??

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm.. plany ...
    Życzę udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten rok na pewno będzie udany:) Fajny rysuneczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkim dziękuję za wpisy;) obóz e pewno będzie udany. Relacja bęzie na 100% ;)
    Paulaa rysuje w Photoshopie CS4

    OdpowiedzUsuń
  9. Ochh... zazdroszczę.
    Ja też chcę!!!
    Mam pyt. Narysujesz mi gabi też w tym photoshopie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu ja jeszcze nigdy nie byłam na obozie z psem...
    Pozdrawiamy i zapraszamy do mnie!
    Ps:Bardzo podobają mi się twoje obrazki ,moge złożyć zamówienie,żebyś mi narysowała Dropsa?Napisz mi na moim blogu;P
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń